Aby při doručení vašeho balíčku nedošlo k nedorozumění, přečtěte si, jak to chodí
 

Aby při doručení vašeho balíčku nedošlo k nedorozumění, přečtěte si, jak to chodí

Čas a místo doručení

S balíčkem nemůžeme vyjet dříve, než nám ho e-shop předá

Za tím, že doručujeme balíčky do druhého pracovního dne, si stojíme. Stopky však nemůžeme pustit dříve, než nám e-shop balíček předá. Pokud hledáte balíček, který nám e-shop ještě nepředal, zkuste se poptat tam, kde jste nakoupili.

Kurýr má přesný plán trasy, aby se všichni setkali se svým balíčkem včas

Šetříme životní prostředí, takže dříve než vyšleme kurýra na cestu, spočítáme mu tu nejefektivnější denní trasu. Díky tomu jsme schopni vám včas sdělit jednohodinový interval doručení.

Abyste se s kurýrem neminuli, můžete si v aplikaci DPD Kurýr určit termín, kdy se vám to hodí. A kdyby ani to neklaplo, každý balíček se pokoušíme doručit až 3x.

V den doručení můžete sledovat, jak se váš balíček blíží

V aplikaci DPD Kurýr najdete mapku, která vám ukáže, jak daleko je kurýr od vaší adresy. Tato mapka se průběžně aktualizuje a s ní také počet adres, které kurýrovi zbývají, než k vám dorazí.

Na záložní adresu doručujeme v den prvního pokusu o doručení

V aplikaci DPD Kurýr si můžete přidat záložní adresu (třeba u známého v nějaké prodejně nebo u souseda) v blízkosti původní doručovací adresy (předem prosím informujte danou osobu, která za vás balíček na záložní adrese převezme).

Kurýr to vždy nejdříve zkusí na doručovací adrese. Pokud vás tam nezastihne, zanechá vám vzkaz a balíček doručí na zvolenou záložní adresu.

Termín a doručovací adresu můžete změnit. Svůj balíček ale uvidíte až o den později

V naší webové aplikaci DPD Kurýr si můžete upravit termín i místo doručení. Pokud je váš balíček už na cestě některou z našich dodávek, změna posune doručení o jeden den.

Doručení balíčku můžete oddálit nebo zrušit

Obě tyto úpravy můžete provést v aplikaci DPD Kurýr.

1. Odložení doručení balíčku

Buď můžete termín doručení posunout o pár dní zdarma, nebo za příplatek můžete odložit doručení o více než 10 dní (ideální, pokud jste třeba na dovolené).

2. Zrušení doručení balíčku

V menu klikněte na tlačítko „Odmítnout balíček“. V takovém případě ušetří náš kurýr cestu k vám (trošku odlehčí životnímu prostředí) a balíček vrátí odesílateli.

Kurýr vám balíček předá do ruky, ale nemusí vám ho nosit do bytu

Kurýr by si od vás vyžádat podpis výměnou za balíček. Balíček může předat vám nebo vašemu blízkému do rukou, a pokud je máte plné, položí vám balíček za první uzamykatelné dveře.

Kurýr není povinen vám balíček stěhovat na konkrétní místo. Vždy ho však můžete zkusit pěkně poprosit.

Oceníme vaši zpětnou vazbu

Den po předání balíčku nám můžete dát vědět, jak všechno probíhalo. Stačí, když nám odsouhlasíte, že vám můžeme poslat krátký dotazník. O souhlas váš požádáme v e-mailu den před doručením. Budeme rádi za každou připomínku, která nám pomůže se zlepšit.

Informace o balíčku

Vše důležité ohledně vašeho balíčku se dozvíte z našeho e-mailu a SMSky

Nechceme vás rušit telefonátem, napsaná informace je jistější. Možná vás tu a tam nějaký kurýr překvapí, když vám sám zavolá, ale jeho povinnost to není.

E-shopy mohou nabízet až 3 naše služby. A každá umí něco jiného

DPD Private

Den předem i v den doručení vám pošleme SMS a e-mail s přístupem do naší webové aplikace DPD Kurýr, kde získáte nad svým balíčkem absolutní kontrolu.

Pickup

Váš balíček na vás počká v jednom z našich výdejních míst Pickup. Jakmile si zvolíte tento způsob dopravy v e-shopu, budeme vás o balíčku průběžně informovat.

DPD CLASSIC

Den předem vás upozorníme e-mailem, že vám budeme doručovat balíček a také vás pozveme do aplikace DPD Kurýr. V rámci služby DPD CLASSIC Vám však bohužel nemůžeme dát vědět přesný jednohodinový interval doručení.

Je lepší kontaktní údaje dvakrát zkontrolovat, než balíček pozdě honit

Moc rádi vám napíšeme něco pěkného. Třeba, že je váš balíček už na cestě. Potřebujeme k tomu však správné telefonní číslo a e-mail, které vyplňujete už při nákupu v e-shopu.

Poskytněte nám přesnou adresu

Na hru na schovávanou nás moc neužije. Za to, když najdeme vaši adresu na mapě a vaše jméno na zvonku, máme radost.

Pokud bydlíte v místě, které není legrace najít, dejte o tom prosím předem vědět kurýrovi. V naší webové aplikaci DPD Kurýr mu můžete poslat zprávu.

Máte na jazyku něco důležitého, co by měl kurýr vědět?

Není problém. Jeho telefonní číslo spolu i se jménem a fotkou najdete po vstupu do webové aplikace DPD Kurýr.

Nepotřebujeme křišťálovou kouli. Stačí nám číslo vašeho balíčku

Zajímá-li vás, jak se daří vaší objednávce na cestě k vám, připravte si její číslo. Má 14 cifer a zjistíte ho buď od e-shopu nebo z SMSky a e-mailu, který vám posíláme při doručování.

Platební možnosti

Dobírku můžete zaplatit platební kartou, pokud s tím e-shop souhlasí

Všichni naši kurýři mají v autě terminál pro platební kartu. Ne vždy ho však mohou využít, protože platit kartou u nás můžete pouze v případě, že to povolí e-shop.

Platíte-li dobírku hotově, připravte si pro jistotu přesnou částku

Pokud jste si v e-shopu vybrali platbu hotovostí, připravte si prosím přesnou částku, kterou máte zaplatit. Bohužel si nikdy nemůžete být jistí, zda kurýr nenechal většinu svých drobných u předchozího zákazníka. Děkujeme.

Pokud vám částka za dobírku nesedí, obraťte se na e-shop

E-shop, ve kterém jste nakoupili, nám pošle informace o vašem nákupu. V nich je spolu s vaší adresou také přesná částka, kterou vám kurýr naúčtuje. Pokud taková částka neodpovídá tomu, co jste si objednali, urychleně kontaktujte dotyčný e-shop.

Balíček samozřejmě můžete předem v aplikaci DPD Kurýr i na místě odmítnout a my ho odvezeme zpátky do e-shopu.

Reklamace

Než podepíšete převzetí balíčku, raději si ho dobře zkontrolujte

V případě, že je přepravní obal poškozený, máte plné právo balíček vrátit. Zároveň ale můžete balíček přijmout a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu.

Zjistili jste, že obsah balíčku je poškozený při předávání kurýrem?

Pokud jste balíček rozbalili před kurýrem a našli vadu, sepíšete s ním formulář Zápis o škodě. My se potom spojíme s plátcem přepravy (e-shopem) a reklamaci s ním vyřešíme. Je na vaší dohodě s e-shopem, pokud budete mít zájem o nové zboží nebo vrácení peněz.

Zjistili jste, že obsah balíčku je poškozený až potom, co kurýr odjel?

I to se bohužel může stát. Nejpozději do 2 dnů po převzetí balíčku vyplňte Zápis o škodě nebo dejte e-shopu vědět, aby Zápis o škodě konkrétního zboží vyplnil za vás. Vy nebo e-shop (podle toho, kdo Zápis o škodě vyplnil) najdete následně ve svojí poště e-mail s potvrzením a dalším postupem, jak reklamaci uplatnit. O to se vždy stará plátce přepravy (e-shop). Je potom na vaší dohodě s e-shopem, pokud budete mít zájem o nové zboží nebo vrácení peněz.

fhkF54WEeU